יום שלישי, 12 בפברואר 2013

♫ שלומי שבת - תגלי לי למה





אחרי שנה מדהימה, שנה בה כבש את אמפי קיסריה, אמפי פארק רעננה, האנגר 11, מרכז הקונגרסים בחיפה, אמפי שוני, אמפי פארק עומר. ואחרי שנה בה אלבומו "אחד לנשמה/אחד למסיבה" הגיע למעמד של אלבום פלטינה, השיר "יש לך" זכה בתואר שיר השנה של גלגלצ והפך לבלדה המושמעת ביותר בשנת 2012 בתחנות הרדיו בישראל עפ"י "מדיה פורסט", ובזמן שהפך למנטור האהוב ביותר ב"דה וויס" – הופעותיו הקרובות סולד אאוט שבועות מראש !
בשבוע הבא ייצא לחנויות, די וי די ואלבום הופעה חיה מקיסריה עם מיטב הלהיטים הגדולים מכל הזמנים לצד הלהיטים החדשים והמצליחים. בין השירים שמככבים בDVD  ובדיסק: "בראשית עולם", "ואני שר", "מלדיטה לונה", "שתדעי", "מאריפוסה", "אין עוד מלבדו", "תגלי לי למה", "מתוקים" וכמובן הבלדה המושמעת ביותר בשנת 2012 בתחנות הרדיו בישראל: "יש לך" לצד מחרוזות ממיטב להיטיו הגדולים: מחרוזת לטינית, מחרוזת היידה ומחרוזת בגלל הרוח.
ההופעה החיה כוללת גם שיתוף פעולה עם זוכת תואר תגלית השנה בתו מנור שבת והזמרת האהובה יובל דיין בת טיפוחיו מהתכנית "דה וויס". שלומי ומנור מבצעים יחד על הבמה את: "אבא" ומנור לבדה מבצעת את הלהיט הגדול שלה "כשאתה".
עם יובל דיין מבצע שלומי את "השבת כבר נכנסת" ויובל לבדה מבצעת את השיר שזיכה אותה ב 4 מליון צפיות ביו טיוב, "שאריות של החיים".

להורדה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה