יום רביעי, 30 בינואר 2013

♫ מאור אדרי - בורא עולם





כשבוע לפני שהוא שב למופע נוסף בהאנגר 11, מאור אדרי משחרר שיר חדש בשם "בורא עולם" מתוך אלבומו השני עליו הוא עובד בימים אלה.
מאור אדרי בן ה-23 מתרגש לקראת חזרתו למופע נוסף בהאנגר 11 ורגע לפני הוא לא שוכח להודות ליושב במרומים על ההצלחה לה הוא זוכה בשנה וחצי האחרונה.
"בורא עולם" הוא שיר הודיה מרגש שיוצא מהנשמה של המסלסל הצעיר. את המילים לשיר כתב שי שלום, ללחן משותף לו ול-אור כהן שאמון על ההפקה המוזיקלית.
"איך שהזמן טס! בעוד שבוע וחצי בעזרת ה׳ אני מגיע לחגוג איתכם בהאנגר 11 בפעם השנייה", כותב מאור למעריציו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו. "ובהזדמנות זו אני רוצה להודות בראש ובראשונה לקדוש ברוך הוא על המתנה שנתן לי - המוסיקה! את הזכות לשמוח ולשמח עם השירה, את הגשמת החלומות והעשייה! זה לא מובן מאליו ומודה לאל יום יום על הכל".
זהו הסינגל החמישי שיוצא מתוך אלבום הסולו השני של מאור, קדמו לו הלהיטים "האישה שלי", "גבר איטלקי", "תספרו לה" ו-"יאללה יאללה" שלאחרונה אף זכה לגרסת רמיקס מקפיצה במיוחד בניצוחם של אלון דה לוקו ודי.ג'יי בלייז.
במופע שייערך ב-7.2 בהאנגר 11 תל אביב, יסכם מאור אדרי את שנת הפריצה הגדולה שלו עם אלבום הבכורה שהגיע למעמד זהב, תואר פריצת השנה של מאקו ותחנות הרדיו האזוריות. כל הכבוד! 


להורדה:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה