יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

♫ דודו אהרון - 20 הלהיטים הגדולים שלי





הזמר והיוצר דודו אהרון משחרר אוסף להיטים חדש בשם  " 20 הלהיטים הגדולים שלי".

בתוך חמש שנים בלבד דודו אהרון הצליח למקם את עצמו בשורה הראשונה של אמנים עם יכולת יצירה יוצאת מהכלל
ולא פחות מכך כישרון נדיר ליצור להיטי ענק.

האוסף יוצא בתקופה פורה מאוד מבחינת אהרון שעובד כיום על אלבומו השישי, לצד השתתפותו כשופט בתוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך".

האוסף כולל את הלהיטים "בחור רגיש", "ביוטיפול", "כשאלך", "לא דומה", "הכל זה מלמעלה", "כסף ואלכוהול", "אל תדאגי לגורלנו", "קרוב ללב", "אין כמו אהבה", "תגידו לה", "אל תסגרי לי ת'דלת", "אמא יקרה", "אהבה ללא גבולות", "מילים פשוטות", "דובדבן", "בואי נדבר", "את אישתי" ו-"מה אומרים כולם", וגם את הדואט "ממכרת" עם אייל גולן והבלדה "אבא סלח לי" שיצאו לאחרונה ואינם נכללים באף אלבום אולפן.

"אחרי שנים מרגשות, סוחפות ומדהימות של יצירה, זו הזדמנות להגיד תודה לכל היוצרים שכתבו, הלחינו, עיבדו, הפיקו, ניגנו, הקליטו, עיצבו, צילמו והיו שותפים למסע ולחוויה". אומר אהרון עם צאת האוסף. "תודה גדולה לכל הקהל האוהב והמסור שלי בארץ ובעולם. קהל מדהים שהולך איתי מתחילת הדרך ועד היום ונותן לי השראה לכתוב ולהלחין את השירים, אתם חלק בלתי נפרד ממני, אוהב כל אחד ואחת מכם. אין מקום שטוב לי בו יותר מאשר לעמוד על הבמה ולהופיע מולכם. אני מקדיש את אלבום האוסף החדש לכם".



להורדת האלבום המלא:









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה